Informacje organizacyjne – Zima - CADET

Informacje organizacyjne – Zima

Drodzy Rodzice!

Staramy się aby wypoczynek Waszych dzieci był w pełni bezpieczny i przyjazny. Stwarzamy warunki świetnej zabawy, nauki i rozwoju fizycznego. Przedstawiamy w punktach porady odpowiedniego przygotowania oraz  informacje organizacyjne. Zastosowanie się do nich poprawi bezpieczeństwo i usprawni organizację wypoczynku.

Informacje organizacyjne:

  1. Do transportu pakujemy się w miękką torbę o max. wadze 20 kg., torbę  na buty narciarskie lub snowboardowe, pokrowiec z nartami lub deską snowboardową, podręcznej torby.
  2. Do torby nie zapominamy włożyć: kasku narciarskiego, gogli, rękawiczek, kombinezonu, tłustego kremu chroniącego twarz od mrozu, kremu z filtrem UV. Poprawnie wypełnioną kartę kwalifikacyjną oraz paszport. W karcie  rzetelnie wypełnijcie punkt o szczepieniach, uczuleniach i chorobach dziecka. Karta będzie zbierana w dniu przyjazdu uczestników. Nie wysyłajcie i nie przynoście do biura.
  3. Kwaterowanie i dobieranie się do pokoi  wg. życzenia uczestników (płeć i wiek) na miejscu po przyjeździe. Nie przyjmujemy wcześniejszych zapisów.
  4. Osoby korzystające z naszego transportu prosimy o przybycie na zbiórkę na 20 min. przed planowanym wyjazdem. Odjazd z parkingu Lidla obok Centrum Cadet. Odjazdy do Austrii w piątki o godzinie 18.00, powroty w niedzielę około 04.00 rano.
  5. Czas podróży do Austrii to około 18 godzin.
  6. Należy zabezpieczyć uczestników w suchy prowiant na drogę. Podczas podróży przewidywane są krótkie przerwy oraz jedna długa. Na drogę powrotną będzie możliwość zakupu prowiantu przed wyjazdem w sklepie.
  7. W przypadku odbioru dzieci przez inne osoby niż rodzice, wydanie dziecka za okazaniem dowodu osobistego i oświadczenia.
  8. Kieszonkowe młodszych obozowiczów włożone w kopertę i podpisane mogą zostać zdeponowane przed odjazdem autokaru.
  9. Numer telefonu do Hotelu w Alpenrose: +43 4248 39920.
  10. Numer telefonu do kierownika wypoczynku będzie rozesłany na tydzień przed rozpoczęciem wypoczynku oraz podany na stronie www. Aktywny przez 24 h, w dniu rozpoczęcia wyjazdu od 18.00, w dniu powrotu do 04.00.
  11. Zalecane jest posiadanie karty EKUZ – Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego.
  12. Osoby, które wypożyczają sprzęt są zobowiązani do pomocy przy pakowaniu i rozpakowywaniu. Do autokaru na parking w dniu wyjazdu sprzęt dostarcza organizator.
  13. Jeżeli zaistnieje potrzeba wyjazdu do szpitala, każdorazowo kierownik będzie kontaktował się z rodzicami.
  14. W trakcie trwania wypoczynku będzie można śledzić na bieżąco co się u nas dzieje, w krótkich relacjach na Fanpage’u CT Cadet.
  15. Wszystkie zdjęcia i filmiki z poszczególnych obozów i kolonii będą do pobrania w Fotopobieralni.
Informacje o transporcie
Organizujemy transport grupowy dla uczestników z całej Polski. Szczegóły
Dyżur obozowy 24/7
Czynny podczas trwania naszych obozów i kolonii. Dostępny od I turnusu: Kontakt
Ubezpieczenie
Wszystkich uczestników ubezpiecza SIGNAL IDUNA.